Das bed <3

Det är det nödvändigaste i livet typ!
Du spenderar mer än hälften av ditt liv i just din säng, därför borde den vara av topp kvalitet så din lilla/stora *smile* kropp f¨år vilat ut och fått den skönhets sömn som den behöver.
Så idag kastar vi ut våran allt för mjuka sämg och handlar in en ny! (Tro mig det behövs)
Både kjag och min sambo har jävligt ont i ryggen pga att den e så mjuk!
Så nu ska lilla pyret Danni överta sängen hoppas dock den bringar mer lycka för henne.
Så undra om man får inviga den nya sängen nu då tsss*

För övrigt måste jag bara tillägga det också att min sambo är rätt kul. va inne och smygtitta på en annan bloggare och frågade honom du..tycker inte du hon e jävligt snygg (vilket flatan dessvärre faktiskt va, doooh) Han blir helt upprörd å säger "Sluta du vet att fdu ska aldrig fråga mig om sånna saker, näääää. Men HALLÅ??! Jag fattar att du tyckte hon va snygg you dont have to go all crazy about it??!

Känner mig inte speciellt vacker idag heller. Fan detta självförtroende tar knäcken på mig. Jag vill höra att jag e vacker, fin, söt what ever... Man behöver få höra sånt ibland när man är nybliven mamma och allt bara hänger och slänger, åh man vet med sig i bakhuvet; Din kropp kommer ALDRIG mera bli sig lik... Nej dom där häng pattarna kommer inte peka rätt upp i vädret som dom en gång gjorde...

heyyas <3


Kommentarer
Postat av: Marie

Jag vill ha förlossningsberättelsen nu!

2009-08-31 @ 12:30:42
URL: http://mahii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0