Vi kör bara, PANG PÅ!

Okej ni får ha överseende med denna ännu så enkla blogg!
Jag ska be min fina Denise om hjälp som jag gjort en miljon gånger men lat som jag är blir det aldrig av!
men jag svär det ska bli ändring på det nu...

Denna blogg kommer mest att handla om min vardag mina tankar och min son som nu snart är 2 månader gammal!
Jag kommer hissa och dissa och vara tok ärlig om andra bloggar/människor i min vardag. kommer säkerligen trampa folk på tårna men vad vore min vardag utan lite kaos å förolämpningar lol..
Tänkte börja med att berätta om min fölossning/graviditet medans detta ännu är färskt men det får bli förhoppningsvis imon då min son med allra största säkerhet kommer att vakna när som..



Trevlig helg till alla er där ute!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud va kul gumman! nu e du på favoriter



Kram o lycka till

Maria FT

2009-08-28 @ 18:58:33
Postat av: Marie

Jag hoppas du inte dissar mig!

2009-08-28 @ 23:36:19
URL: http://mahii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0