Ensam är inte stark!

Vi måste sprida ordet vidare för tänk om vi värkligen kan hjälpa??
Det värsta som finns är när man skadar ett oskyldigt litet barn och märker honom/henne för livet.
Ni hemska vuxna som ärrar de små, ni vet inte vad ni gör.
Du kan aldrig ta tillbaka vad du gjort, aldrig "tvätta" rent, aldrig köpa något som tröst, aldrig mera få honom/henne hel...

Det gör så ont i själen på mig när jag får läsa sådant. Jag har själv som liten-tånåring-vuxen blivigt utsatt för sexuella övergrepp och vet vad det gör med ens liv. Inget kan få tankarna att gå över, minnena att sluta spelas upp om och om och om igen innanför min näthinna...
Mardrömmen tar aldrig slut psykiskt. Men vi kan få den att sluta fysiskt om vi alla hjälps åt.
Det tar inte lång tid, inte massa undersökningar bara ditt namn och ort thats it inget mer!
En människa KAN göra skillnad!
Be därför dina vänner, dina vänners vänner och dina vänners vänners vänner att skriva på dom med!
Lägg upp denna länk på din blogg, facebook eller hemsida gör det lilla DU kan!

http://www.namninsamling.se/index.php

Kommentarer
Postat av: maria

hej hej . hoppas allt e bra nu med dig? kommer du till oss den 22 kl 11 ??? på FT alltså

kram Maria

2009-12-17 @ 21:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0