Familjen önskar er!

God jul och ett Gott nytt år på er allihopa,

Önskar:

***Fam: Sandén, Linderoth***



Nu är det full rulle och jag tackar för en jätte fin tid!
Hinner inte blogga på ett par dagar då det redan i morgon är julafton ;) WOW det har gått fort??!
Imorgon bär det av till Liams gammel farmor & Farfar sen till Salem med fastrar, kusiner, Farmor & Farfar!!
Nu är jag super stressad för än är inte allt klart... Ha en fantastisk jul allihopa!!!

Vill bara tacka FT för ett jätte mysigt julbord igår det var jätte roligt att träffa er alla igen och vi ses igen nästa år ;) <3

/Jingel jul ;) <3


Kommentarer
Postat av: maria

Det hoppas jag att vi gör!!! ses alltså

Ha en underbar jul o tack själv

kram Maria

2009-12-23 @ 15:51:05
Postat av: Anna

Fiiina lilla prinsen =) Hoppas ni har det bra å har haft en fiin jul !! Saknar dig pärla !! Synd att du inte kunde vara här å åka pulka med mig ;)

2009-12-25 @ 00:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0