Hjärnspöken leav me the hell alone!!!

Jag är trött på att inte kunna sova... Trött på att vakna svettig och rädd. Trött på att vara så jäkla rädd när jag är ensam.. Trött på att inte vara trygg om det är mörkt... TRÖTT, TRÖTT TRÖTT!!

Jag hatar dig!

Du bryter ner mig..Äter upp mig inifrån och ut..
Som en äcklig larv påm insidan kan jag känna dig kräla där inne
för att hitta en lämplig plats att börja tugga dig igenom.
Var eviga jävla dag kommer tankarna, kommer känslorna kommer rädslan.
Låt mig va!
Varför kan du inte lämna mig ifred??
Har inte DU & dina vänner gjort mig tillräckligt mycket skada.??
Det känns som om jag inte kan andas.
Det känns som om allt ska börja om igen..
Ofta ser jag allt som hände framför mig, mitt där jag står..
Ibland står ni helt framför mig och jag är säker på
att om jag drar ut handen kan jag nudda er...
Låt mig vara! Jag vill inte mer, jag har lovat att inget säga,
aldrig tala om det mer, så lämna då mitt hjärta, lämna mina ögon, försvinn ur mitt huvud
Riv inte i mig mer...

Det är snart 3år?? sedan det hände, jag minns inte ens hur långe det är längre.
Varför kan jag inte gå vidare?? Helvetet började redan för 12år sedan, varför blir jag aldrig fri??

http://www.madebyroz.se/files/products/M34%5B1%5D.jpg


Kommentarer
Postat av: maria

Hej !

låer som om du skulle behöva komma ut ett tag.

Om du inte orkar åka till FT så kan jag träffa dig här i BB så kan du få prata av dig lite

Va sägs????

Kram Maria

2009-12-09 @ 17:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0