Jag orkar inte ta det nu!

Nu faller korthuset isär.. Rätt över det vi byggt upp och åter igen ser jag min framtid oviss, osäker och som en vättskrämd kanin med hjärtat i halsgropen vill jag fly...

Jag orkar inte träffa någon, prata med någon, le mot någon...
Jag vill bara krama om min son och försöka andas...
Jag orkar inte just nu och jag tar det när det känns bättre, jag är rädd att om ja sätter igång att prata nu förstörs än mer jag måste få ordning på tankar och känslor... Jag har aldrig förr lämnat någon jag fortfarande älskar och känslorna som snurrar runt mig nu gör mig yr och svimfärdig, jag vill bara kräkas och sluta andas...Vad vill jag??

Varför blev det såhär?? Jag fattar inte vad som händer och det som srämmer mig är att det är jag som står som ett frågetecken, jag som nästan alltid har ett svar??
Måste kanske bara sova och ta det lite lugnt...Jag blir bra igen".

Förlåt, jag vet inte vad jag gör...om jag förlorar dig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0