Lördags mys!

Inhandlat mitt lördagsgodis!
Ett rör Pringels Hot `n spicey med taco sauce medium som dipp och så en liten Cola <3
Hoppas det kommer nåt bra på tv till också så e kvällen kirrad ;)
Funderar på att ta mig till Årets sista FT den 22 Dec, men i och med att ja känner mig lite halvdan så får vi se, ska ringa Sofie och kolla om hon ska dit, kan ju va mysigt att träffa alla innan det e jul stängt jue ;)

Igår åkte min lillebror till sin pappa i Bergen och jag hoppas dom har det mysigt nu!!
Är riktigt, riktigt avundsjuk på honom. Har inte träffat hans släkt på flera år och jag tänker på dom ofta och undrar så hur dom har det!!!
Hoppas nu Kimmen träffar sin stora syster Rebecca!
Igår fyllde också min lilla princessa hela 8år!!!
Lilla hjärtat vad fort tiden går, helt otroligt!!

Tog lite mer snö bilder, är ni inte avundsjuka hemma i Gbg??!
Kram på er allihopa och hoppas ni får en härlig Lördag, all kärlek!



>>>>><<<<<
~~~<3~~~<3~~~<3<3~~~<3~~~<3~~~
......---<-<--@........Födelsedags flickan, vacraste 8åringen på denna jord <3.....---<-<--@.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0