Men neej!

Satt precis och fick min veckoliga dos av Riverside när jag till min fasa upptäckte i slutet att serien nu är slut!
WTF!!!
Den skulle eventuellt fortsätta efter jul till hösten 2010 och varför den inte ska det är gör mig ett mysterium.
Riverside som för mig har blivigt ett måste och är min absoluta favorit serie delad med Andra Avenyn, fan alltså jag har kommit att lära känna som olika karaktärerna och var och en av dem har värkligen fångat mitt hjärta *ler*
Nej men allvarligt efter att ha flyttat från min kära hemort är jag så lycklig när jag får en glimt av mitt Göteborg och dess sköna glans med invånare *blink*
Ungdommarna på Riverside borde få vara med i Andra Avnnyn!
Nu har ialla fall jag skickat ett klago brev till svt och det tycker jag DU också borde göra!
Alternativt skikca ett mail!

Tittarservice
Sveriges Television

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0