Mys lördag ;)

Ja vi har myst alla tre hela dagen med bra fil god mat och massa kramar å pussar <3
Dock har jag en oros känsla i mig... Nu känns allt som vanligt igen, sådär bra... Fast vi vet ju båda två att vi bara sopat allt under mattan, precis som vi brukar. Orkar inte göra något åt det just nu men vi kommer att ha en del att ta tag i, men då i små portioner!

Imorgon ska vi till lillemans "gammel" farmor & farfar ser fram imot detta!!
Har inte träffat dom sedan dopet, fattar ni hur fprt tiden går alltså??
Julklapparna är fortfarande inte klara och klockan tickar på...

Hur gör ni när ni åker bort till familj, vänner eller släktingar, tar ni med en blomma, en chocklad ask eller nåt annt??
Berätta??!!

Ps vad tyckte ni om Idolm igår, någon som tyckte beslutet blev hel tokigt??
Märkte ni att Peter Jhide sa Calles namn istället för Eriks i slutet?? 2 gånger gilt fick ja det till!

Ha en fortsatt trevlig helg, nu ska jag öppna julkorten och kolla in vilket pris paket det blir på Liam hmmmm kommer man kunna avstå ett enda kort?? Haha vilka fuuuulingar dom e på Stjärnfoto...

/Hej puss, ses!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack sötnos! allt bra med dig? kramar

2009-12-12 @ 16:51:43
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: HANNAH

Ja du peter jihde gjorde bort sig totalt tkr jag :P

2009-12-12 @ 17:18:50
URL: http://hannahborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0