Nu e jag trött""

Huuuaa vad kallt det är ute, närmare 10-.. Kallt kallt kallt, mina leder e helt stela och jag är i desperat behov av ett varmt bad! (Om min son tillåter ;)
Idag har min sambo & son stått ut med julhandel direkt efter sambon slutade jobbet, vilken pers!!
Hela centrum e fullt av folk och att komma med bussen hem tycktes vara omöjligt!
Jobbigt värre när det e så kallt. =/

Alla klappar är i stort sätt inhandlade och även jag fick mig ett fint julplagg från Gina Tricot! Älskar deras kläder <3
Nu sover min sambo sött och min lilla kille är jätte trött här bredvid mig så jag ska somna honom nu!
Skönt med fredag igen och nu blir det låång ledigt för de flesta hääärligt!!!
Ska försöka hinna klart klapparna innan måndfag men annars har vi till onsdag på oss!

Ha en trevlig helg på er Varma kramar från oss!!

Det gäller att klä sig varmt nu ;)

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: men det är alltid härligt att vara trött efter shoppning:) tycker iaf jag.

ja sorglig, men alla filmer kan ju inte sluta glatt. Faktiskt så gillar jag när det slutar annorlunda. Får en att tänka extra mycket på filmen.

har du sett pay it forward? den är bra och slutade också sorgligt men sån är livet.

2009-12-18 @ 21:45:59
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: LINDEROTH

Jag saknar dig med Steffi! Och Daniel och Liam! Ska försöka ringa dig imorgon, ring mig om jag glömmer.. har lätt för att glömma nu för tiden.



Puss love

2009-12-19 @ 02:32:17
URL: http://dlinderoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0