Så svag för dig <3

Vem kan motstå dig??
Efter många om och men åkte jag hem till en kompis igår för att prata lite och bara få perspektiv, tack Maria att du gjorde detta möjligt du e en pärla puuss!!
Det roliga är att vi pratade inte jätte mycket om situationen som var/är men Sofie du e fantastisk.. Känner mig så lyckligt lottad att ha dig som vän. Vi behövde inte sitta och äldta och tjata.. Vi hade bara kul och blickade framåt!

Kände att jag saknade dig min skatt när jag vaknade på morgonen.. Hur ska jag kunna vara utan dig??
Hur ska man kunna bygga nåt nytt när inget kan slå det gamla??
Vi tjafsade hela vägen hem och jag skulle just åka tillbaka till sofie när du sa till mig när vi möttes i centrum, "Vill du följa med hem?? Om jag vill!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag älskar dig <3 Inget slår att sitta nära dig och Liam var mycket nöjd att kramas med pappa.
Är helt slut i hela kroppen och huvvet just nu, mycket trött.

Vi har mycket att prata om då vi båda vet att situationen ej kan fortgå som den gjort, men det måste finnas en lösning och vi är berädda att finna den. Vägen dit kommer nog bli jobbig men vi ska se på lite diskuterade lösningar.
Nu ska jag se idol finalen med älsk!

Kan inte se in i dom bruna sorgsna ögonen, jag följer dig vart som helst...

Kommentarer
Postat av: maria

Va skönt att du e hemma igen och jag hoppas allt löser sig nu !

Jag sa ju att du & sofie skulle försöka att ha skoj. kan man behöva ibland!!!

tänker på dig

Love M

2009-12-11 @ 21:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0