And the winner is??

Inte helt oväntat Burger King!! ÅÅ cola e vanligaste drycken *ler stort*
Dock blev det ingen Burger King för min del igår trots mina vädjande försök *ledsen i ögat*
Men som tröst lovade min älskling att åka till Rusta med mig för att inhandla lite krimskrams till julen jeeey!!

Sen åt jag e stt riktigt skrovmål Kina mat som även räker till frukost/Lunch *big smile* Gött vare, handlade Julmust till det åååh mina smaklökar dansade tango, fasten det inte var apotekarnas =/
Min son e fruktansvärt tjurig just nu så hinner dessvärre inte skriva så mycket mer, hoppas ni haft en super helg som jag.. Är i full gång med mitt julpyssel, lägger upp bilder på det senare i veckan då julkorten förhoppningsvis blivit färdiga för att skickas då ;)



Funderat vad de för god stark sås man alltid får med skickat, igår kom ja på det: måste ju vara Sambaoiylek?
Är osäker på stavning..



Liam busar med Pingu ;)

Hörde om nåt hemskt som ska hända 2012 :s ska ta reda på lite fakta berättar mer i nästa inlägg!

/Hej puss, ses!

Kommentarer
Postat av: Julia/floow

Det går till så att du mejlar mig. Och berättar hur du vill ha dig blogg. Sedan så får du se headern och bakgrunden. Det e gratis, alltså jag tar inte betalt. Sedan i mejlet så skriver jag mer om hur man gör. Men jag behöver lösenordet. MEN jag har aldrig gjort något som jag inte får. Jag har bara fixat det jag ska och sedan loggat ut. Jag har fått veta tre eller det kanske var fyra lösenord och har aldrig gjort något dumt.

2009-11-23 @ 15:25:13
URL: http://floows.blogg.se/
Postat av: tjohej vad det går mellan pattar & lår.

sv: haha ja ;D

allt bra annars ?

2009-11-24 @ 00:12:51
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: LIENE

man behöver inte tänka så mycket om 2012, man ska bara leva:) om man oroar sig så glömmer man bort det. Man kan ju aldrig veta men ändå.



sv: hehe tycker du? jag tycker inte alls jag är inte liten blogg, för om man jämför med andra så är jag ändå ganska liten:P

Fast kanske jag ska sluta jäfmöra mig med andra bloggar.

2009-11-24 @ 06:27:35
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Z A N D R A :)

Godmorgon!

Allt bra idag? :)

2009-11-24 @ 11:40:00
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0