Das birthday cake..

Jaa trots att jag va så dålig blev det 5st tårtor och ve å fasta trots att jag inte blev hel nöjd med utseendet var det tydligen en kanon tårta, synd bara jag inte var där å smaka på den och kunde ta åt mig all credit he he.
Alexandra hade inte klarat av det utan dig och dagen innan hade det inte funkat utan dig å David tack gull ungar för all hjälp!

P,s Det e ett svrt spöke på toppen ha ha!

För övrigt kommer tatueringen snart upp för den e nästan helt färdigläkt nu!
Har städat, städat och städat, samt STÄÄÄDAT i två jäkla dar nu för att Gööööteborgarna ska komma he he he, brukar iof städa nåt fruktansvärt iaf men det har vart stressigt nu.. Som igår tex, vi skulle på repet i kyrkan och kommer inte på bussen pga att alla vagnar va i vägen grrr jobbigt man bara kan få plats med 3 vagnar i taget =s så vi fick stressa iväg när jag plötsligt säger för min sambo drar iväg i världens tempo en annan väg en vad jag e van vid dock märker jag att vi e fan inte nära centrum, plötsligt ser jag en busshållplats...IDUNVÄGEN. Jag trodde jag skulle flippa över, meeen va faaan skrek jag vad sysslar du med?? Tror du vi ska till Valla eller?? (där jag och Liam går på sångstund) Jaa svarar han skulle vi inte dit?? Sen när skulle din son döpas i Valla?? Ha ha ha vi kom fram till sist iaf. Det gick jätte bra trots vi var lite sena och lokalen samt kyrksalen va så fina!!

Ser framimot dopet jätte mycket!
Faddrar:
Denise Linderoth
Daniella Linderoth
Diana Westerberg

Andreas Johansson
&
CeCilia Lövgren

Tack för att ni vill dela våran sons liv!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0