Deppig=Mycket mat :s

Fasen det enda jag verkligen känner för just nu är en kall öl och jävligt mycket fet mat..
Känner mig så under isn idag.
Jag e så tjock å ful =/ Jaa jag känner ju så och jag får skylla mig själv för jag gör inget åt det..
Försöker göra det men ger vika när det börjar göra resultat..
Min själv diciplin e det samma som självförtroendet för min del attså lika med noll..
Min sambo därimot drog precis iväg till gymmet ducktig som han e...
Men ja kan ju inte bara dra iväg jag har ju lilleman också som för övrigt precis vaknade nu så jag får springa till honom.

Vet att det finns gym med barnpassning men det e väldigt mycket dyrare än exempelvis friskis å svettis..
Har ju inte råd att betala 6000 lixsom.. skit samma bara att bita ihop och hoppas dagen imon blir lite bättre..
Vill iaf ha kina mat som tröst men det blir det nog inte heller, puuuust känns att det börjatr bli vinter, kallt, mörkt grått å tråkigt..
Sköt om er allihopa..
hörs snart å då hoppas ja på att vara tillbaka i mitt glada jag igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0