Dumma dig baby land ;)

Efter många om och men igår kom vi ner till Baby land och lämnade in vagnen!
Vi fick låna en vagn tills idag eftermiddag och det va ju en stor lättnad då jag inte visste hur sjutton vi skulle klara oss utan vagnen *ler* Det är en gammal Briop vagn som är väääldigt bred och klumpig men härliga stötdämpare =)
Dock är våran baitige lille pojk för bred tjock go och rund =) för denna ligginsats, så vi får ha den i ett halv sittandes läge dock är detta lite otäckt när han kan luta sig framåt och då kan halka ur, (selen e för stor) så jag antar vagnen e för lite äldre barn. Men nu är problemet detta: ALLA reparatörer och besiktningsmän som kommer 1 gång/veckan är sjuka =s Inte bra...Vi måste åka och hämta vagnen nu idag och få våran tillbaka för att lämna in den igen nästa vecka. Garantin på checken e ju utgången då men jag hoppas dom tar imot den iallafall, inte mitt fel att dom var sjuka =s

Måste förbi Ft sedan och lämna Sofies laddare och krama lite på henne och Albin <3
Sedan tänkte jag faktiskt köpa hem lite julklappar ;) Spännande och roligt!!
Jag älskar att köpa saker till andra!!!! <3 Måste också inhandla lite julpynt som jag egentligen borde vänta med, men ni som känner mig vet att jag e inte den som e den *blink* Ska dock försöka vänta med pysslet annars kommer jag ha uppe allt mitt julstök om sisådär 3-4 timmar!
Måste inhandla lite nya kläder till pojken också strl 68 då et är lite magert på den storleken.
Sen e det ju vad sjutton ska man ha på sig på julafton/Nyår??

Något tråkigt/Roligt:

Tråkigt:
Kusinen/ Liams gudfar åker hem idag, känns jätte tråkigt och ledsamt vi har så himla kul ihop och det är roligt att ha någon hemma när älsklingen e på jobbet. Känns tryggt när ja vaknar på morgonen också att veta att vi inte e själva. You will be missed!!
Roligt:
Liams pappa ska ha pappa ledigt varje mån-tis i 3 månaders tid nu från och med nästa vecka!! <3 <3 <3
ÅÅÅh va mysigt, älskar när han e hemma!!
Denise kanske blir Salems stolthet i år!! Måste få hem just nästa veckas nr, någon som vet hur man gör??!
Vi e jätte stolta över dig Nisen!! <3
Hoppas han kommer snart igen och hälsar på!

Kommentarer
Postat av: LINDEROTH

Imorgon kommer tidningen :P är nervös för hur jag ser ut! haha.



<33

2009-11-16 @ 22:20:13
URL: http://dlinderoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0