En sån där dag bara!

Känner mig så kluven idag, måste bara få skriva av mig om det jag känner.
Vi bråkar, kivas och grälar- vi blir sams.
Vi säger båda elaka saker som sårar och smärtar även långt efter- vi blir sams.
Vi skämtar och har kul.
Vi älskar
Vi har underbar sex
Vi har en fantastisk son <3
Med dig har jag allt..

De e bara det att jag kan inte prata med dig om det som gömmer sig inom mig, det där som gör så ont och jag vill ingen annan ska höra och nu vet jag inte längre riktigt hur jag fan ska göra.
Du har sagt åtskilliga gånger att du inte vill lyssna på det förgångna i mitt liv och det måste jag ju acceptera visst, men jag vet inte ändå för vem fan ska jag prata med??
Hur mycket det än smärtat å säga detta så ska man ju kunna dela allt och kunna prata i ett förhållande?
Du tycker att vi pratar men inte om det jag behöver få ur mig hjärtat, de e bara det.
Du tycker att jag e irriterande, tjatig, jobbig och överdriver.
Det gör skit ont att höra och får mig att känna mig så jävla liten & ensam.
Jag känner mig värdelös, men fan jag msåe ju få säga som dt är??
Jag får dig ofta att bli ledsen också och du pratar inte om det med någon men ja måste och detta är mitt sätt, så fint ja nu kan uttrycka det inför världens befolkning dock *Ler*
Men dom känner inte mig...

Igår kväll..
Jag e mörk rädd... Vi släckte lampan jag sa att det e så otäckt när det blir mörkt..
Minns inte riktigt vad du sa men märkte tydligt du blev irriterad, det jag ville, hade velat är att du skulle hålla om mig och säga att allt kommer bli bra, det finns inget du behöver vara rädd för.
Du svarar bara tycket när ja säge det till dig, det har jag ju gjort såmånga gånger.
Jag vet det...Men jag behöver höra det om och om igen.
Efter all den jävla skit ja gått igenom kommer ja behöva höra det en mlijard gånger till för det försvinner inte över en natt, det tar inte bort rädslan men jag känner att du är där, att du bryr dig!
Jag känner inte så nu, jag känner mig ivägen...
Förl¨t ja lägger upp vårt liv såhär men det är en av anledningarna ja skapade blogg för att få uttrycka hur ja mår och idag är det bara en sån här dag..
En tycka synd om sig själv dag??

Det blir bättre ikväll, sambon ska spela poker och jag å lilleman ska bara mysa...
Snart åker allt julpynt upp och det kommer nog göra mig gott..
Glöm inte att på söndag e det redan 1:a Advent ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack du:D

2009-11-27 @ 12:21:23
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: caroline anette

sv: haha ja, han är söt den lilla jake! :)

2009-11-27 @ 12:29:47
URL: http://carolineanette.blogg.se/
Postat av: maria

Det e jobbigt när man inte kan dela precis allt i ett förhållande, för oss tjejer är allt så självklart, när killar säger en sådan sak typ så hajjar vi direkt!

Men vilka piper mest när dom e sjuka och vilka gnäller mest när dom inte får uppmärksamhet.

Grabbarna...

Trevlig helg Maria

2009-11-27 @ 16:53:21
Postat av: Z A N D R A :)

Kollade du på idol nu ikväll? :)

Om du kollade, vad tyckte du?

2009-11-27 @ 21:40:10
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Allt bra med dig denna härliga lördag?

2009-11-28 @ 13:49:35
URL: http://jessicalillsmeds.se
Postat av: LIENE

sv: Ja jag är troende:)

tack för att du är alltid så trevlig i dina kommentarer:D

2009-11-28 @ 14:45:27
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: LIENE

och angående inlägget här, ibland är det inte alltid rätt tid för att prata om saker man vill prata om. Känner lite igen situationen. Han kanske måste bara börja förstå mer att du faktiskt vill prata och ha stöd. Alla personer är inte lika mottagliga och vill inte höra allt och det behöver inte bero på att man har hård hjärta eller nåt, bara att man kan inte förstå det vid det tillfället.

2009-11-28 @ 14:48:18
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: tjohej vad det går mellan pattar & lår!

sv: för att svininfluensan är för uppförstorat. jag har umgåtts i 2 dagar med en som insjuknade i svininfluensa utan att ha blivit smittad. och han lever idag han med.

2009-11-28 @ 15:49:34
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: ja men alla kan inte ta andras känslor lika lätt.

Bra att du blir glad:D men är du också troende då?

2009-11-29 @ 15:24:54
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0