Hörru, DU KAN DRA ÅT HELVETE!!!

Så jävla trött på falska bitches!!!!!!!!
Du kan känna dig feeet träffad rätt i ansiktet å sånna vänner som dig klarar jag mig bra utan!
Nu e jag så trött på digg ruttna elaka sätt att vara din falska typ. Du sitter väl å myser å skrattar mig rakt upp i ansiktet, vad är problemet tror du inte jag får veta??
Sist var det föräldrar gruppen du sket att bjuda med mig till, sen mammahäng, sedan barnvagns bio etc behöver jag fortsätta?? Jag bad dig om att få låna din vagn?? Min skulle in på lagning, du skulle sälja din men bestämde dig snabbt att inte göra det?? Kan man inte va schysst att låna ut den ett par timmar då?

Det är så himla myclet med denna tjejen alltså h0n har bettet sig riktigt svinigt inte en utan flera gånger och nu räcker det. Droppen: Vi skulle börja träna ihop och hennes pappa hade fixat någon rabatt som visade sig vara lögn enligt henne själv?? Sen har jag vart jätte stressad och väldigt nere det senaste vilket hon vet så vi har inte pratat så jätte mycket men nu läser jag på hennes blogg att hon dratt å¨tränat utan mig med någon annan kompis OCH GIVETVIS HAR HON INTE HÖRT AV SIG TILL MIG OM DET?? Du e feg du kan aldrig säga till folk vad du tycker och tänker om dom tur jag inte e som du! Vet du hör inte av dig till mig nå mer, klarar mig bra mycket bättre utan dig, det är tur att det finns underbara människor som vågar snacka med mig och säga vad dom tycker och inte bara hyscha om allt.

Ha ett bra liv du iaf!!!
Såååååå nu e jag på krigsstigen.........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0