Inte många sorter.

Liam gillar värkligen dessa smakisar och skulle lätt äta upp en burk snabbt och lätt =D
Nu har han även provat på broccoli & potatis och idag provade vi på Morot & potatis!
Morot och potatis verkade han gilla väldigt mycket för den var söt precis som majs puren, dessa båda smaker påminner ju om modersmjölk ;)

Dessa har vi än så länge testat:

  1. Potatis & palsternacka
  2. Majs & potatis
  3. Broccoli & potatis
  4. Morot & potatis
  5. Banan gröt
  6. Majskrockar
Favoriterna är nog majs & morots puren & banan gröten som han äter varje kväll!! <3
Nu luktar dock inte bajset så lite längre när maten börjar komma igång i tarmarna he he.
Det enda som finns kvar nu att testa inom 4mån är juicer av olika sorter och mango, banan och katrinplommon pureer men jag tror jag väntar ett tag till med dessa då dom är väldigt söta i smaken och då kanske han inte imntresserar sig för de andra pureerna, vad tror ni??

Annars är det mycket som händer och jag är jätte trött från morra till kväll i stort!
Min mamma, mormor och bror har åkt hem och jag känner grym seperations ångest dock är min kusin kvar vilket känns jätte roligt för vi går alltid runt och skrattar å flummar =) Väntar tills att korten från dopet ska skickas vilket verkar dröja =s så jag väntar med att berätta allt om dopet, hur det gick, gåvor mm tills jag kan lägga upp lite bilder *blink*

Imon blir det antagligen en sveng ut med kussen och lilleman till stan??
Måste lämna in vagnen på service också uj uj mycket utgifter har det vart och kommer att bli vill jag lova och så e det ju skrämmande snart jul med! Sköt om er!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0