Sönday...

Satt igår hos min sambos familj!!

Dom är helt fantastiska alltså, älskar att vara där...Ä lilla Micke & Saga, sann kärlek säger jag bara <3 Biiiilen, biiilen ha ha..

Jag hade skrivigt ett låångt inlägg till er kära läsare på en dator utan spaceknappen :s inte allt för lätt, å vad händer?? Allt jag skrev bara pooohssch försvann =( Då blev jag redigt irriterad och bestämde mig att strunta i att skriva om allt då jag hellre ville umgås med La familia <3..

 

Ni som har sambos hur har ni det med deras respektive??

Någon som har nåt smaskigt att berätrta *ler ondskefullt*

För min del kan man inte önska sig bättre...

För att börja med systrarna är dom heelt fantastiska, jag kan till och med kivas riktigt rejält utan att det sen känns konstigt eller obehagligt med övriga familjemedlemmar, det är nog för att för min del känns det mer som att vi är hemma hos mina syskon på nåt konstigt sätt... Ilove them 2 death <3 <3 <3

Min sambos pappa, ahh what can i say finns det nåt bättre än när man kan vara riktigt brutal mot varandra (på ett skämtsamt sätt ha ha, vi springer inte runt å slåss om ni trodde det LOL) Alltså jag mår så bra när vi har var5t där!! Mamma Lena är ideal mamman... I och med att mina hemförhållanden inte alltid vart, är dom bästa känns det skönt att se denna fantastiska familj tillsammans och tänk att man själv faktiskt är en del utav den?? Kan inte vara stoltare och detta säger ja inte för att vara nån ass kissing då jag vet att en av hans systrar från time to time läser min blogg, its straight frome the heart... Ja jag skulle kunna skriva en hel bok om dem he he <3

 

Nu kommer min sura älskling med pizza mums!!

Så måste svsluta, men lägger upp denna fina bilden på faster Denise och Liam från igår, eee den inte fin ??!!! <3

 

 

Hej puss, ses!


Kommentarer
Postat av: LINDEROTH

Härligt inlägg! Du är så söt =P Är jätteglad för att du är en del av våran familj, även fast vi är konstiga så är vi trots allt bäst:P:)



<3 Saknar er redan!



2009-11-30 @ 15:55:35
URL: http://dlinderoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0