Ps3 VS Nintendo Wii

Usch ve och fasa, igår gjorde jag det... Vi bytte in våran kära ps3a mot ett Nintendo Wii med 4 kontroller samt 2 spel =D Måste ändå rekomendera nya Super Mario har spelat hela morgonen super duper kul *ler brätt*
Dock är jag lite av en ps människa men e besviken på 3an då jag inte riktigt fastnat för någon av spelen (e rätt kräsen spel mässigt) När ja sitter här och försöker tänka ut vilka spel konsoller man egentligen har haft är det ju en hel del..

http://it.hule.harryda.se/itda07/wilort/test/bilder/konsoller/nintendo-wii.jpg http://site.video-game-central.com/blog/wp-content/uploads/2009/09/New-Super-Mario-Bros-Wii-E3-2009.jpg

  1. Sega 1 & 2 (Sonic va favorit spelet)
  2. Nintendo 8 bits (Super mario favvo spel)
  3. Nintendo 16 bits (Zelda)
  4. Gameboy (Wario land)
  5. Gameboy colour
  6. Playstation (Resident evil)
  7. Ps2 (Tekken)
  8. Nintendo 64 (Banjo Kazooie)
  9. Dream castle (Unimusha?)
  10. ps2 slim (Hit man)
  11. X-box (Splinter cell)
  12. X-box 360
  13. Ps 3
  14. Nintendo Wii
Spel för ett par tusenlappar :s

Ska prova spelet ett tag innan jag säger om det e topp notch or not ;)

Dagens fråga då, Har du vaccinerat dig? Om inte ska du göra det? Tror ni vi har vaccin så det räcker?? :S
Själv e jag tveksam att ta sprutan då jag först och främst är jätte rädd för sprutor och att man sprutar ju in en liten del av själva viruset :s Vet dessutom ett par som blivit sjuka av vaccinet och bland annat svullnat upp i hela ansiktet =/ Skulle väl göra det för lillemans skull isåfall & det värkar som att nu börjar det bli brådis. Ryktet säger att vaccinet börjar sina?

Sammanträffande??

Tänkte på det att det e ju lite lustigt att det varje år numera dyker upp ett nytt "djur"virus?
  • Galna ko sjukan
  • Fågel influensan
  • Svin influensan
Sammanträffande eller ren slump?

/Hej puss, ses!

Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: härligt! :D

jo, det är bra :)

vad gör du då?

2009-11-24 @ 12:43:00
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0