puuussst och stöön...

Har städat precis hela dagen idag med regelbundna avbrott för gos, ät och lek styunder med min goa son!
Ska springa ner i källaren å ta fram hjul pyntet, det lilla vi har resterande del ska inhandlas imon på rusta wiiiie!!
Tänk att igår va det redan 1a Advent fattar ni hur fort tiden går??
Det var inte längesedan vi stod å spela kubb och myste med La familia! <3



Har massor att göra nu i dagarna och två roliga saker att se fram imot ;)
  1. Gockis bebis kommer ploppa ut när som <3 29d kvar
  2. Nisen får besked om hon blir årets/Salems lucia!!
Nu ringer min trollmor (Gockis, Sissi) vi hörs snart mina vänner...
Ta det lugnt i julstöket...

/Hej puss, ses!

Ps.
Nintendo Wii äger faktiskt man bränner fett ;)
Dansa och röra på sig är en av  många saker man gör shit va kul det e alltså!

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: ja så är det för mig också, invecklat, fast beror på vilket sätt invecklat?

Jag är katolik men jag vet inte om jag ska säga att jag är äkta katolik. Men jag följer det viktigaste som de 10 budorden, jag tycker dom är jättebra! och jag försöker att inte svära, för det är ju fult på många sätt men det händer ganska ofta ändå. Men det allra viktigaste är då att tro på gud. Det är nu svårt att förklara hur jag tror eftersom alla tror ändå på olika vis.

Förstår inte varför folk ska hacka upp sig på sånt som regler, bara man tror på riktigt. I sluändan tror ju kristna, muslimer och judar på samma gud.

2009-11-30 @ 21:24:35
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0