Underbara älskade <3

Alltså visst e det för härligt att ha en bästa vän??
Någon att skratta med, gråta med, någon som lyssnar och tröstar och inte alltid behöver göra sin röst hörd utan bara låter dig gråta mot hennes axel?
Visst e det skönt att du kan hata henne ibland och bara vilja mörda henne men lika snabbt som ni blivit osams kan ni båda inse att båda har fel och brister...
En riktig vän kan säga ordet förlåt och ge det mening...

Jag har 2 underbara bästa vänner som finns i mitt hjärta och delar alltid min smärta, min glädje, min sorg, min kärlek mitt liv!
Tack för att ni finns solstråle & Gockis, saknar er båda och önskar ni fanns här.. Känner mig riktiugt ensam imellan varven men även om ni finns ett samtal bort är det inte det samma som när vi bodde nära varann och kunde ses jämt! Sakna er ladies!! <3



Ickiz & Gockis goes to Marstrand
(
Ett par år sedan det *ler*)

Har delat många underbara stunder med er, älskar er av heela hjärta & själ!!!

Gockis this is fore u ha ha ha , rasta time maaasssaaaaleee =)


Kommentarer
Postat av: BLONDIE

Vill du få massa mer besökare på din blogg? Bli då medlem här http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=lalaas.blogg.se!

Det går fort, det är enkelt och du får massor av besökare! Jag hade för en vecka sen 100 besökare per dag men nu när jag har bloggtrafik så får jag 300 per dag!

Bli medlem du med :)

2009-11-18 @ 17:41:15
URL: http://lalaas.blogg.se/
Postat av: Anna

Min vackraste pärla.. Du e såå fin!! Åå Ja längtar enormt tills vi ses igen <3 Du e saknad ! Puss love

2009-11-18 @ 19:30:25
Postat av: GockiZ

Sanar tiden! saknar min rosa väska! saknar att springa runt i mörkret i skogen och lyssna på whats in it for meeeee??? hahahaha! Så jävla kul!

Du får flytta hem igen... Är så ensamt utan ickiz.. Bara via telefonen liksom... Du är ingen 08a!

Love you!

Pusds GockiZ

2009-12-03 @ 09:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0