3 Månader.

Min skrutt..Du väger så det knakar!! Mamma älskar dig så det gör ont, du är allt för mig min skatt!

Mån/V:           Vikt:            Längd:          Homf:


3mån               6.838           63,5cm           41

Tänk om bara en månad får lillen prova på smakisar, det ska bli ett stort nöje att tokra upp efter honom när han börjar äta själv, eller?? ha ha nu e det iaf jag som ska mata honom i ett par månader ååå jag lägntar.
Nästa månad är även dopet <3 Ska bli kul å träffa släkt å vänner. Ledsamt jag dock inte kunde bjuda alla som jag vill bjuda man skiter ju inte ut pengar direkt lol.
Lite bilder på miraklet --->

Lilla laim 3mån

Lilla liam e så trött <3 

/Hej puss, ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0