Allt flyter??

Det beror väl på vad du slänger i vattnet??


Idag har dagen flytit på relativt bra! Städat i vanlig ordning, dammat, dammsugit åå moppat, klapp på axeln! Ah det va skönt! Har också lyckats skruva upp den nya sängen, längtar tills det blir bingen ikväll åhh va skönt!!!
Rummet blev inrett jätte fint, inte som det var tänkt då utrymmena blev för trånga, men detta duger fint!
Lyckades pajja persiennfan också, hela snöret gick av och nu hänger den sådär fult på sniskan detta sker ju  olyckligtvis när jag för en gångsskull ville få in lite ljus i mitt så annars mörka sovrum, inte bra alls! Har dock ett par gamla persienner från ikea som jag aldrig använt som jag med Peters hjälp förhoppningsvis får fason på till måndagen! Dock ska dessa sitta på utsidan? Har allvarlig talat aldrig hört om dess like, vet föresten inte heller om den passar måttligt sett och om ja har alla grejjer?? ahhh ja det är jag i ett nöt skal!

Ska man bojkotta persiennen  och köra på rullgardin??
http://www.riviera.se/images/plisse_sned.gif
Vad tycker ni/du??!

/Hej puss, ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0