Das tårta ;D

Lyckades skapa en fantastisk tårta!!! Lill fisen var tålmodig och ducktig, medans mamma vispa och vispa grädden för hand! Tog bara 2 dagar att få till undervärks tårtan *fliiin*
Lägger upp Sambons presenter också som jag och Liam lyckts göra =) Ena av presenterna är till farfar... scccchhhhyy, säg inget!

På tal om sambons present, Så är han så jävla jobbig! Varje gång lyckas han lista ut vad han ska få =/ aaarrggh! I år råkade jag dumhuvvet avslöja mig... Han har gissat flera gånger att han ska få den men jag har lyckats att få in honom på andra spår den här gången.. Förra året gissade han rätt och jag blev så jävla arg att han även då lyckats avslöja mig.. Men så igår (dagen innan han fyller) gjorde jag bort mig totalt. Var jätte tidigt på morgonen och jag hade sovigt jätte dåligt ringde jag honom till jobbet för jag skulle handla till den hemmliga tårtan! Jag frågade om han skulle ha något och sa att det får bli nåt litet för jag har inte så mycket pengar i och med att jag betalt så mycket.
"Har inte du mytcket pengar sa han vart e dom då.
Men va fan sa jag upprört jag ska ju betala datan å sen denna jävla tattu.... fan!
Pratade bort mig och vi båda börja gap skratta så han vet nog vad han ska få trots mina protester... he he vi får se, tror han blir jätte glad iaf *ler*














Ha nu en trevlig helg allihopa, imon blir det salem för våran del å fira farfar å lilla Pappsen ..
Glöm inte att kolla in sajten med dom häftiga klänningar å kommentera i min blogg vilken DU tycker att jag ska ha ;) http://www.aliceofsweden.se/2/sv/products/maskerad-klaenningar.php

/Hej puss, ses!

Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

riktigt fin..skickar du en bit till mig ?

2009-10-02 @ 14:53:39
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0