Hatar otrevliga överraskningar =/

Men faaan då... Min säng slulle komma imorgon!!!
Har gett bort min säng redan så vi har sovit på soffan inatt =/ vilket gick relativt bra iof men inte allt för många dagar. Nu ringer Kungs sängar IDAG, meddelar att min gavel är försenad och kommer inte förräns nästa vecka, torsdag den 15e. Lägg  av asså, att jag inte flippade över.
Dock löste vi det så att dom levererar själva sängbottnarna imorgoon så vi har nått att sova på. Jag har liksom fixat och donat heeela jävla dagfan för atrt få min nya säng. Hatar ovälkommna överraskningar.
Vill dissa dom lite då dom faktiskt haft 5 hela veckor på sig!! Kommer den inte på bestämd tid den 15e får jag krupp. I och med denna försening skjuter jag upp uppläggningen av det nya sovrummet tills det är helt i sin ordning, så lite drygt en vecka till så kommer bilderna upp =D
Kan dock bjuda på en bild på den fina sängen som den ska se ut när allt e klart *blink*¨

Gaveln får ni inte se he he...förräns nästa vecka =)


Kommentarer
Postat av: Takai

svar;

jag vet inte varför geishor gör det :<

för att blekt kanske anses som vackert? D:

2009-10-08 @ 01:21:38
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0