ny, nytt!!

B lir ett snabb inlägg då Liam promt ska sitta i knät"!! Jäkligt tråkigt med fotbollen i lördags, e sååå besviken...
Synd inte supportern från Danmark va på matchen *fliin*
Handlade kläder till mig å danne igår och tro mig när jag säger det det behövdes verkligen!!

Jag inhandlade en svart tunika, bälte och 2leggings samt skorna till kryssningen (stövlar)

Köpte en ny jacka och ett par jeans till Daniel!
Lägger upp bilder på inköpen när jag kommer hem har bråttom till Valla-sångstunden ;)
Jag och lill grabben har bestämt oss för att vara duktiga och gå dit och då tar vi den långa vägen genom centrum!
Har valt att sätta på lilleman overallen idag kommer nog bli jätte fin i den! Har längtet lite tills det ska bli kallt så jag kan använda den på honom.

Hoppas eran helg vart underbar och att ni inte e allt för ledsna att vintern faktiskt nu på riktigt verkar vara på G!
Men isåfall se det posetivt det kommer snart igen!

Hej då sommar ovh välkommen vinter!      

Vilken årstid tycker du bäst om??!                                  

http://files.reseguiden.se/files/71/rg_720471_m600.jpg http://www.danielsresor.se/Bilder/Bilder%20Mina%20bilder/Vinterlandskap.jpg

/Hej puss, ses!      


Kommentarer
Postat av: maria

Bästa årstiden är nu på hösten o sen sommaren . det ska vara typ 15 grader o sol och så ska alla träden vara så där vackra som dom bara kan vara på hösten.

love M

2009-10-12 @ 17:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0