Plaggen!

Tror ni jag hann lägga upp bilder alls?? Ne de vet ni ju att jag iunte hann.
Jag gör det nu ist'llet och hoppas det ändå e okej! Kunde dock inte lägga upp sambons jacka då han pyst iväg med den redan kl 04:00 i morse ;)

 

 

Till vänster:
Svarta leggings 249kr
Ginatricot                                             Jeans 699kr H&M-mens zize
Blanka leggings 149kr Ginatricot
Snett upp i vänstra hörnet:

Stud belt med nitar 99kr Ginatricot
Till höger:
Svart tunika 149kr
Gina tricot

..        

Skorna. Japp vet att dom ännu ligger i förpackningen men ni får vänta ett litet tag till då dessa ska användas första gången på kryssningen, kan dock avslöja att  skorna är köpta på Andiamo för 850kr
Benvärmare 49kr H&M

Nu måste jag skynda mig iväg!!

/Hej puss,ses!


Kommentarer
Postat av: maria

Va fina saker du köpt!!

Du blir så snygg



kram Maria

2009-10-13 @ 12:52:31
Postat av: LINDEROTH

Döda mig, jag vill också ha det där skärpet. Palla att vi har typ samma smak i allt! Snart ser våra garderober identiska ut ;) <3 saknar er alla tre.

2009-10-14 @ 10:32:32
URL: http://dlinderoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0