Så har hon hittat hit.

Min syster har skaffat blogg... Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det... Nu kanske hon hittar mig?
Tsss som om hon skulle bry sig, tjejen med stort T... Hon som har allt, eller har hon det?
Jag känner henne inte längre jag vet bara hur hon ser ut. Känns jätte trist.

Just nu har jag paus i mitt vecko städande då jag måste få lillprins att somna han e sååå trött stackarn!
Ska försöka komma mig iväg till ft imon å träna lite men som det ser ut just nu vill jag bara lägga mig ner och sluta ögonen, hade ingen bra natt alls.
Måste ringa runt till de som ej gett klartecken till dopet, känner mig ledsen å besviken på många som skulle kommit...=/ Nåja vi får finfrämmat från Götet och detta ser jag fram imot jätte mycket. Nää nu måste ja fortsätta städa innan jag tappat motivering helt och hållet!

/Hej puss, ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0