Shop till u drop!!

OOh a big word huh!
Ska bli kul för imorrn får Marie sin check å då ska det spenderas he he he. Hon hittade mycket hon vill ha idag och det gjorde även jag dessvärre, dock har jag egentligen INTE RÅD med tanke på att kryssningen äger rum redan nästa vecka med allt vad det innebär och dopet bara veckan efter det med alla bestyr *suck* Dock ska ju tilläggas behöver ja nåt litet till mig själv på dopet och Liam till jul å jag till jul he he ooops!! Ne men ja måste ha nåt till dopet iaf och hår färg tills på lördag sen måste jag till frissan å få ögonbryn plockade samt kanske en liten färgning vilket också kommer kosta ååhh ni ser ju själva som det drar iväg... Allt för perfektionens skull!!
Om ja inte sa det ska vi shoppa loss imon så se upp för två virrande, yra höns med två skeet snygga barnvagnar med världens finaste troll ungar i =D

Har fått sagt till mig att det även kommer hållas en efter fest på Blue Moon efter kryssningen, hade gärna gått men nån måtta får det vara på de! Dels kostar det redan skjortan att åka kryssningen med alcohol å taxfree, maskerad kostym samt håret mm sefdan har jag ju en rad andra utgifter och undan läggningar redan och för att inte glömma det viktigaste jag har, min son!! Vill hem till honom och min älskade sambo så fort vi kommit i land.
Blev lite ledsen när jag frågade förut hur pass länge jag kunde ha teckning på båten så jag kunde ringa hem, då svarade han bara varför skulle du göra de?? Precis som om han inte ville att jag skulle höra av mig. Vet att han inte menade nåt illa men blev lite ledsen ändå.

Annars har jag haft en treli9g dag med Nanny Anne-li från tv3 och mitt glada gäng på Ft, Sofie och lilla Albin hedrade oss också med sitt sällskap och Marie med sin Elsa!
Jag syndade lite också och gick till sub way men ja prommenerade ju hem och till Ft så lite gjorde jag iaf av med!
Nee man kanske skulle börja med maten, rödbetsbiffar-löfbiff och delight bearneise lol, dock inget skämt!
I just dont give a f*ck until AFTERWARDS!!!

Snart e det iaf fredag åå ni vet vad det innebär??!
Snart eee deeee fredagsmyyys!!!

/Hej puss, ses!

Kommentarer
Postat av: LINDEROTH

det kommer finnas teckning ganska länge på onsdagen :)

2009-10-27 @ 11:40:00
URL: http://dlinderoth.blogg.se/
Postat av: Maja.

Vill man shoppa så ska man shoppa:D

2009-10-27 @ 12:15:32
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0