Sista påminnelse!

Som ni förhoppningsvis vet har våran lille son sitt dop den 7e november!
Senaste osa är imorgon tisdag 20/10
Ioch med bak och annat måste vi vara väl förberädda!!!
Alla faddrar har inte fått reda på det ännu då en av dem inte gett klartecken på lite saker *blink* tror det kommer bli super detta! Kankse uppstår också tycke mellan två personer?? Spännande spännande!
Så sista anmälningsdagen imon alltså.

Iövrigt idag var vi på sångstunden i Valla och det var lika trevligt som vanligt. Nya spångtexter och mammor plus barn också, jätte trevligt! Stackars Marie var dock helt slut =/
Tänk vad roligt det kommer bli när barnen börjar sjunga med!!
Sen bar det av till att smyg kolla julklappar! Har hittat till Diana, Daniella och Denise än så länge!!

Snart mina vänner bär det också av till kryssning, har hört ryktas att Kissie ska med??! hmmm har ej bestämt mig om vad jag ska tycka om detta ännu! Själv ska jag baka tårtor (5st) dagen efter hemkomst från kryssningen, ha ha ha oj oj oj hur ska detta gå. Något jag också är bekymrad över är att vara utan pyret *suck* mammas pojke! Det kommer gå bra!!... Pappa och farmor å lilla Micke e ju här!!!
Nu måste ja kila!!

ps Lägger upp bild på tatton när den e helt läkt, Daniels wishes ;)

/Hej puss, ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0