3 Månaders sprutan =/

Ojj så hemskt duktig han var min lille!!! <3
Jag klarade mig utan att gråta men det skar i hjärtat när jag hörde min skatt gråta av smärtan.. Den andra sprutan ska visst göra väldigt ont. Han var dock vid gott mod ganska snabbt och mamma hade ju förberätt en flaska till dig lilleman som tröst *blink* Tänk nu är det snart bara en månad kvar tills han får börja med smakisar!! Är så stolt över min lilla Liam... Tack Sofie att du följde med idag, kändes så skönt med ett moraliskt stöd! och självklart till er kära läsare tog jag kort på den hemska sprutan, he he mycket nöje..LOL!

Mån/V: Längd: Vikt: Homf:

12.V                  63.5CM             6,838G         41                             

Imon ska jag å Liam åka med lilla Gisela å hennes papi och titta på Daniels födelsedags present, verkligen jätte schysst att ställa upp och åka med oss, när jag e som en liten guldfisk! Tur, tur vi har er ;)
Imorgon ska vi se män som hatar kvinnor på FT, har sett den en gång innan men den e ju faktiskt rätt så bra!
Ha en jätte bra dag allihopa!

Hemska sprutorna =/
<----Lilla plåstret sen =D

/HEJ PUSS, SES!

Kommentarer
Postat av: Emelie

svar: självklart! Gud vad mysigt med en liten son. Längtar tills man själv får barn om några år. :)

2009-09-28 @ 17:46:11
URL: http://eemeliees.webblogg.se/
Postat av: BLOGGDESIGN och FOTO

ååh taack! Glad jag blir =)

allt bra?

2009-09-28 @ 18:07:10
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: maria

jag sa ju att du skulle fixa det galant!"

Maria/ tjao babe

2009-09-28 @ 19:04:24
Postat av: Anonym

vart kan man se det =?

2009-10-01 @ 13:25:35
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0