Attans, Name it!

Yo Yo YO!!
Haft en super dag alltså!!
Började morgonen vääldigt sömnig och ville inte gå upp men Liam påminde mig med sitt goa glada morgon humör om att vi ska minsan till Valla idag och sjunga =)
Det var jätte trevligt och Liam och Elsa trivdes gott med dom andra barnen och mammorna som sjung med!
En del låtar kände man igen så som imse vimse spindel oh ekorn satt i granen men det snadra va nytt och jätte roliga!! Ha ha ha gud va töntigt! Här sitter jag förredetta coola Stephanie som sket fullständigt i allt och alla och nu sitter och är helt överlycklig för att hon fått sitta och junga barn visor *stort leende!!!)
Efter sångstunden satt vi alla och fika och hade det fett najs trevligt LOL!! Alltså Janne du är helt fantastiskt! Klart min goa Marie och Marie också är helt otroliga! Sedan gick vi "förbi" sybilla och jag tänker inte tala om ifall vi synda eller ej *blink*

Liam & kompisen Elsa sjunger!


Mamma & Liam myser efter att vi sjungit lungorna ur oss hi hi (mest mamma)


Begav oss till HM & Name it också! ATTANS!!!! Varje gång jag är i den där jädra affären handlas det något! Brukar oftast bli någon häftig mössa men inte idag! Klarade mig dock inte ut ifrån affären utan att köpa något (suck!)
Nu är jag snart klar med dop korten också så jag kan skicka iväg dom... Tror dock inte min släckt på pappas sida kommer pga ogillande av min mors sida vilket är förståligt men ett annat kapittel!
För övrigt! Är på jakt efter en bra bärbar spel data, nån som har ett tips??!

Dräggel pryl från Name it 29kr 4st 100kr
  Bad handduk från HM 79.50kr

/Hej, puss, ses <3

Kommentarer
Postat av: Kicki, kompis till Marie

Hej! Lite info, såg på Maries blogga att du undrade hur det går till o vaccinera sig..Tänkte bara ge dej lite info..

Vaccinet ges med en spruta i överarmsmuskeln. Du får vaccinet i två doser. Det ska gå minst fyra veckor och högst sex månader mellan vaccinationstillfällena. Efter den första sprutan har du cirka 50 procents skydd. Det är viktigt att du tar den andra dosen, även om du hunnit bli sjuk i influensa under tiden.

Hoppas det går bra och det ska vara gratis...va vi vet än iaf från sjukvårdens sida...Lycka till!

Och oj oj oj vilken fint barn du har...mysigt..

2009-09-07 @ 23:18:56
URL: http://kilden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0