Dagen efter..

Känns spänt och jobbigt idag, med tanke på att jag igår mådde piss.. reflekterar så mycket på vad som häntr tidiogare och blir så jävla rädd.. Vem fan e jag? Ibland känner jag mig så hemsk och falsk...Att jag låtsas vara någon jag inte är. Att mitt liv blivigt så bra nu och att jag inte är värd det för att jag låtsas vara någon jag inte e. Det känns så...Är jag bara en sketen äcklig gammal avlagd föredetting?

Ser att jag haft rätt många nya läsare dom senaste dagarn! Ni får jätte gärna kommentera eller bara presentera er.!! Min blogg blir bara bättren om jag får lite feedback!!
Så när ni ändå är här inne och läser min enkla blogg... Leav some tracks! Tala om vad ni tycker!


Så idag börjar Äntligen Ensam mamma söker! Som jag har längtat! Ne ska laga lite mescapone nu!!! Mums!! Sköt om er..

Kommentarer
Postat av: Marie

Nä! Du är bäst, självklart! Du vet att du är välkommen att komma hem till mig, när du vill =) fast jag inte har några goda kakor hemma, så finns det kaffe =P haha

2009-09-06 @ 19:38:48
URL: http://mahii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0