Happy...Me so happy...Long time happy...LOL!

Sitter på Ft nu... Känns så jäkla bra idag, känns så jäkla bra att vara här. Alltså alla unga mammor och ungdommar borde komma hit. Här känner man sig verkligen omtyckt och älskad av alla. Varje dag här bringar ett brett smil på mina läppar och dagen känns åter igen fullbordad! Imorgon e det mamma grupp och nanny från tv3 kommer hit!!

 

Denna låt med B-Halo är helt underbar tänker på min älskade Daniel och tänker på hur tacksam jag är att ha honom i mitt liv, hade inte klarat mycket utan honom. Jag kan helt ärligt säga att jag inte vore där jag nu är i livet utan honom. Känns fett nice att blogga faktiskt, vissa dagar sitter jag och funderar på vad fan jag ska skriva idag men så sätter man sig framför datorn loggar in och orden bara sprudlar av sig självt. Ibland helt meningslösa rader som ingen skulle intressera sig för att läsa och somliga dagar helt unika texter som berör hjärtat. Även om inte folk tycker det man skriver är intressant eller helt ur dumt får man ur sig mycket man har på hjärtat och det är ren och skär balsam för själen... Så ta en minut här och nu...Fokusera på den eller dom som du älskar mest, som står dig allra närmast. Lyssna och njut!

/Peace out!


Kommentarer
Postat av: maria

Tack för dom fina orden! det värmer



Kram M

2009-09-02 @ 18:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0