Jobbigt just nu...

Hej mina trogna läsare..Sitter hemma hos min Marie just nu och ser hemsk ut =( Varför avslöjas när allt blivigt bra igen blaaaahhh! HAR DET JÄVLIGT KÄMPIGT NU PÅ MÅNGA PLAN! dET ENDA SOM INTE GÅR IMOT MIG OCH SOM ÄR BRA ÄR MIN KLIPPA! min son! <3

Just nu vill jag bara hem....Hem till pappa...Det....Det är lite struligt...Många jobbiga tankar....Rädsla...
Jag tar det  lugnt, en dag i taget...Men det där mötet Freddan...hmm, kanske ingen dum idé bara för att lyssna??!
Hörrni allihopa önskar er en super vecka ser lite konstigt ut för mig framöver så...Alltså förvirring *ler* Vi gör såhär, jag skriver så fort jag kan hörrni =D Allt ordnar sig

/Hej puss, ses!

Kommentarer
Postat av: A2K

Vilken söt liten hiphoppare din son var då!



Sv: Tack för tipset, och grattis i efterskott till att ha fått sonen! Näh, idag har jag bara tagit det lugnt och latat mig med sambon för en gångs skull, trots lite ärenden i stan.

2009-09-16 @ 23:54:22
URL: http://www.a2ktheproducer.se
Postat av: maria

hoppas det inte hänt nott allvarligt!

jag finns här om du vill prata av dig, jag svarar fast jag e sjuk

kram Maria

2009-09-17 @ 08:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0