Ren och skär svartsjuka!

Jag vet det är inte okej! Jag snackar jävligt mycket skit om dom "vackra", typ fan va ful hon e, eller hon har inget liv..Jag kommer på elaka saker ochj brister hos dom för att må¨bättre själv, vilket är helt fel. Visst dom har pengar, utseende (grymme kropp), skor klänningar hus för miljader. Men är dom lyckliga??! Somliga javisst är dom men se in i ögonen på dom..Nämner inga namn......Kissie.. Hon ser helt tom ut men hon e vacker.

Bara för att du har en snygg blogg och ett vackert utseende betyder det inte att du e lyckad!
Visserligen är jag ingen mega skönhet direkt och sitter fortfarande fast i mina anorektiska tankar "Jag vägde faktiskt bara 45kg, är typ det vanligaste ord jag använder. Men hello BiTcHeS...Jag vet iallafall om det!
Jag lever ofta i det förgångna "när jag fortfarande kunde kalla mig sexig och vacker" För tro mig det fanns en tid..
Jag vill bara säga till mig själv girl get over it!

Jag är mamma till världens finaste lilla kille och har en fantastisk sambo, jag har ju allt varför är jag ändå svartsjuk?? Ibland vill jag leva kändis livet men WTF!!! Allvarligt har dom det så mycket bättre??
Det sägs att pengar inte gör en lycklig utan bara skapar oreda och ovänner, det må så vara men det är jävligt skönt att kunna gå in å shoppa precis vad du vill ha utan att märka att där fattas pengar...
Själv handlar jag något på impuls och sitter sedan på bussen hem och ångrar mig och försöker komma på en miljon ideer om att detta var bästa köpet, du behöver det, du unnar dig aldrig nåt, du är värd detta...
Oh my god vad ytlig jag e ibland...

MEN samtidigt är vissa av er inte speciellt smarta sorry bara så det är... Blondes have more fun! Not in a million years baby, not in a million years..Been there done that!

Så nu har jag ventilerat att jag hatar vackra människor ha ha ne då jag har bara utav vad man kallar jävligt lågt självförtroende! Ska gå och kika lite på mitt underverk till son så blir det genast bättre!

 


Kommentarer
Postat av: Jennyh - Lever lyxliv på Malta ;)

det är ju inte omöjligt heller? =)

2009-09-14 @ 10:27:02
URL: http://jennyh.se
Postat av: Jennyh - Lever lyxliv på Malta ;)

hmm kommenterade en himla massa, uppdatera rätt många inlägg, o sen vetifan :) har aldrig fattat det där själv, skitstörande haha

2009-09-14 @ 10:38:14
URL: http://jennyh.se
Postat av: HelloNicki

Hej allt bra? Hoppas du haft en trevlig helg!



2009-09-14 @ 12:59:55
URL: http://hellonicki.blogg.se/
Postat av: emina -konst & kreativitet-

Ta chansen att vraa med i tävlingen!

2009-09-14 @ 14:22:26
URL: http://eminacreations.blogg.se/
Postat av: Daniella

Ja absolut!

Tack tjejen :)

2009-09-15 @ 08:38:59
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0