Stressigt just nu...

Hej mina trogna läsare, som genom månaderna allt blivigt fler! KUL!!
Snart fyller min älskling 29 och det ser vi framimot, även babes bästaste pappa fyller 49 men ser inte ut en dag över 40 =) :D  =) ;p
Tycker såm mycket om Daniels familj!!! Det är ingen som inte är närstående till dem som nånsin kan förstå hur underbara dom e!! Blir förhoppningsvis till att fira i helgen??

Är lite stressad nu har vart mycket och ingen tid he he! Ska ta bussen nu jag å Liam till sångstund i valla! Har du barn?? Ja men ta med han eller henne och häng på du med??! Kontackta mig så berättar jag hur du tar dig dit..Nära handen!

Liam ska ta sin 3 månaders vaccination och ni läsare som följer mig vet ju hur jag reagerar på sprutor!
Kommer troligen bli helt förstörd när min lille ska stickas hela 2ggr i låren =( Hoppas han tar det bra skrutten! Förhoppningsvis följer lilla Sofie och Albin med och håller mamma i handen!
Kommer lägga upp ett inlägg sen om hur det gick!!! love!!

Till dig! Känner mig fortfarande väldigt viken och känner hur viu glider isär??
Kanske tycker du att det var jag som gjort nåt fel, men så e inte fallet. Inget samtal, inget mess ingenting??
Aja tycker det känns jätte sjabbigt iallafall!


/Hej puss, ses

Kommentarer
Postat av: maria

Hej babe!



Kul o se dig i dag, du var jätte fin i håret



hoppas sprutan gick bra! ses i morgon puss M.

2009-09-28 @ 16:29:52
Postat av: marie

Om du menar mig, så har du inte gjort nåt fel =) har bara haft fullt upp, tjafsat med Totte samt annats =/ men jag svara ju på ditt sms om att jag inte kunde komma, fick du inte det?

Men om du vill kan vi ses på onsdag, så jag får lite stephanie =)

2009-09-28 @ 16:46:38
URL: http://mahii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0