V. 32-36

Nu fanns det inte mycket plats att röra sig på i mammas mage och jag längtade mer och mer att han skulle komma.. Alla var så förväntansfulla och jag fick jätte mycket komplimanger över hur högt och fint jag bar mitt barn!! Mina led problem började göra sig väl påminda och jag kan nog säga att jag sldrig haft såhär ont.. Jag hade också mycket vatten och vägde hela 86kg när jag var som störst.. Ibland stod jag bara i badrummet och grät över att det gjorde så hemskt ont.. Jag kommer aldrig klara att gå tiden ut klagade jag... Med min fybro och rematiska värk blir det än värre att plussa på värken framkallat av graviditeten, alltså stundvis trodde jag att jag skulle dö....Allt för dig min skatt i tanken.

Dom kommande veckorna av graviditeten var hemska. In och ut på läkar besök fram och tillbaka på mödravården, ditt hjärta slog i otakt sista gången åkte vi i ilfart med ambulans och mamma stack dom flera gånger i både hand och arm det var kris nu.. Jag satt på mvc och gjorde ett vanligt hjärt ljud när sköterskan blev helt blek..Andra gången hittade dom inga slag...En tredje gång rörde du dig inte trots att alla va och puttade på dig fram och tillbaka. Ja det var många vändor till huddinge sjukhus många fina ultraljud på dig bebis. Många gånger va alla oroliga men mamma var alltid helt cool lugn... Du va iu min mage och jag visste du skulle snart komma till min famn vid liv!

 V.32
V.36+4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0