Glad påsk, häxor, påskekärringar å troll!

Nu är vi hemma igen efter många om och men! Skönt att vi lägger alla bakom oss nu och bara fokuserar på oss tre.
Nu ska jag till affären och inhandla lite inför påsken som vi ska fira min son, min älskade sambo & jag! <3
Det kommer bli påsk mys för STORA som små =p

Angående tjafset på facebook vet jag många vill kommentera och fortsätta käftandet men det känns helt onödigt och tack för att ni accepterat mig och ring t och frågat hur det e...
Jag kommer inte kommentera det hela något vidare då jag lovat min sambo att lägga det bakom mig, jag vet att jag betyder allt för honom och att han går genom eld och vatten för mig.
Vad andra tycker och tänker om mig rör inte honom ryggen.
Att höra mig så ledsen som jag var och läsa allt elakt gjorde nog sitt.
Ingen vet eller har med att göra hur vi lever vårt liv och väljer att leva!
Det är skönt att vi båda känner och tycker samma sak!
Från och med nu skiter vi i alla andrar och förlitar oss helt till varandra! =D
Jag och Liam är prio ett i hans liv och ingen eller något kommer imellan oss.

Måhända blod är tjockare än vatten, men kärleken till våran son som är båda våras kött och blod och till varandra binder oss samman och gör det starkare än starkast oavsett band och tjocklek ;)




..................................../Ha en underbar påsk allesammans............................................
                                                                             
  Önskar:
<3 Fam: Sandén, Linderoth! <3




Kommentarer
Postat av: maria

välkommen hem!!

kramizzzzzzz Maria

2010-04-01 @ 18:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0