No way!



Stopp och belägg!

Jag tror inte mina öron!!!

Ska Andra avenyn läggas ner?

Fy sjutton blev skit deppad när jag fick höra detta och va tvungen att söka rätt fakta på internet!

Skit också det stämde MEN…

Det finns en möjlighet till fortsättning av serien om vi alla trycker på och publik siffrorna fortgår!

 

Nästa vecka ska jag ringa svt!

Dom får inte lägga ner det lilla som förskönar mitt hem och får mig att känna mig lite, lite närmare hemma ;)

Lugna nerverna:---->
http://tvplaneten.tv4.se/1.515545/2008/06/24/andra_avenyn_laggs_ner

Kim i Andra Avenyn. Foto: SVT
Foto: SVT
Kim i Andra Avenyn.

Andra Avenyn läggs ner

Sista avsnittet kommer att spelas in i februari 2009.
Anledningen sägs vara att såpan inte presterat det SVT hade hoppats på vad det gäller tittare, trots stor popularitet på webben. Detta enligt SR Göteborgs hemsida.Det innebär också att drygt 50 personer kan förlora sina arbeten. De med visstidskontrakt kommer inte få förlängt och flera av de fastanställda blir också av med jobben.
Men för tittarna blir det ingen omedelbar fara. Det finns material så att serien kan fortsätta till 2010.
Dessutom lämnar Gunwi Silander , enhetschef på SVT Väst , en dörr öppen för en eventuell fortsättning.
- Det är ett uppehåll och är det fortsatt stort publiktryck så är det största sannolikhet att den kommer tillbaka igen, säger hon till SR Göteborg.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0