Play date ;)

Igår hade vi en liten paly date hemma.
Det skulle egentligen vara Sofie med sin Albin, Mrie med sin Elsa, Liam och jag men sofie fick förhinder så det blev vi fyra och vi hade det lika kul ändå!
Barnen lekte och vi fikade, sen tog vi en tur till Centrum och handlade lite inför middagen och lite lunch som vi satte ihop. Marie och jag tänkte köra lute träningspass med Nintendo wii längre fram och det ser iallafall jag fram imot! Imorgon är det kurs som gäller på schemat, Daniel & Liam åker till Salem under dagen och myser med Farmor, farfar och fastrarna, lilla kusin Micke & Saga!! <3
Hoppas vi alla får en kul dag.

Juat nu känner jag mig allt för trött för en kurs kl 09.00-16.15 gäääsp, förhoppningsvis är det spännande och givande så tiden bara rinner iväg ;) Kommer sakna mina två väldigt mycket bara!! <3
Så här bjuds det lite bilder på goingarna från igår...Hoppas på att ses med barnen snart igen Marie??

 




<3  <3

/Trevlig helg folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0