Girls, girls, girls...

Ja idag är en helt vanlig dag där jag i vanlig ordning hunnit med mycket!!

dammtorkat hela lägenheten.
Städat toan.
Bloggat plus kollat all my mails <3
Kollat mina favvo bloggar.
Pratat med mai och Kimmen <3
dusch och handling är ännu ej klart ;)

Min träning har stannat upp dessvärre åhh tröttsamt det som gick så bra ;)
Håller mig dock på samma vikt och kämpar för att inte äta god saker he he..
Ang överskriften är jag sååå trött på fjortisar...
And they are all over the place. Kan ingen bara göra det enda rätta och ge dem ett liv??
Är det jag som börjar tänka som en gammal kärring eller e glinen inte jääkligt högljudda??
Jag står inte ut när dom kommer på ussen och sitter och dummar sig i sitt lilla "gäng".
Har ju säkerligen varit där en gång i tiden (dock inget jag minns) men endå dom är bara för mycket.

Kollar ju in på Kissies blogg med jämna mellanrum och jag blir inte mycket klokare av att läsa den...
Jag skulle vilja möta henne in real life och inte bara på avstånd utan snacka med henne, kan det vara möjligt att hon är så dum??
Hon e fejk all over och det finns inget äkta hos henne överhuvudtaget och det som är äkta har hon redigerat i photoshop and by the way jag e inte avvis på henne, förutom på hennes lilla platta mage möjligen men hennes hjärn celler är nog lika blekta som hennes hår...Sorry Kissie girl men nån måste ta ner your bonie ass on the ground again.

Girls, girls, girls shape it up!!
Så nu undrar säkert alla varför jag ens bryr mig och ödslar tid på att ens skriva om det??
Riktigt bra fråga faktiskt men nån måste ju säga nåt ffs??

Måste ge en stoor blogg kram till min vän skeden, du e en klippa ;)

/Hej, puss, ses bloggers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0