Happy valentine <3

ujj ujj nu e jag trött!!
Haft finaste familjen här på lite tårta, pizza, tv-spel och mys *ler*
Så mysigt att träffa allihopa igen men vi saknade lilla Sagis, Diana & Tom!!
Vi borde ses oftare hitta på nåt kul tillsammans??
Vi har planer på skara i sommar!!!

Bakade tårtan men det blev a total mess ha ha!
ja men den blev ganska god iaf trots den inte blev som jag tänkt.
Sån tur va hade Lena gjort en tårta också som var jätte fin och god...Idag har jag lärt mig att man ska hå¨lla sig till ett säkert kort när det är ont om tid ;)






Usch det är tråkigt när dom alla åker hem, man saknar dom så mycket då <3
Nästa helg ska vi försöka komma iväg till Lsy och Olle<3

Sen till en tråkig nyhet...Verkar som att vårat kök inte blir av då det blivigt lite strul, ska man våga sig på att göra det själv?? MMM vi får väl se ;)

Happy valentine frinds and family <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0