Sikken duktig pojke =D

Åhh min fina lilla skatt, idag satt vi på golvet och min son åt alldeles själv en smörgås från talldriken.
Han var så ducktig och försiktig (när man bad honom att vara det) annars tog han en hel näve med små smörgåsbitar och tryckte in i munnen.
Tänk att tiden går så fort alltså, jag säger det varje dag men den flyger ju bara iväg.
La undan massor med bebi kläder som han vuxit ur nu, det blir att köpa nytt snart för strl 80-86 är det snålt på hemma hos oss =)

Idag håller jag på med storkok till lilleman det blir fisk med en smarrig sås lite grönsaker och potatis, hade det vart saltat hade jag velat äta det själv *blink*
Han äter värkligen jätte duktigt och sover väldigt bra, jag har en riktig liten snäll unge ;)
Dock vägrar han ännu krypa, vem vet han kanske kommer gå istället och skippa krypandet.
Va på mammagruppen igår det var kanske lite väl mycket folk för min smak men jag funderar på att kika in igen.

Alla vänner verkar nu få barn eller är gravida med sitt andra barn redan...
Lite orättvist va??
Känner också för att ha en till liten....Men inte än på ett tag..

Sköt om er! ---<--<-@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0