Brist på järn??

Känner mig väääldigt trött och har gjort det mycket det senaste, fick även höra att jag ser redigt blek ut..
Kanske är det järnbrist?? Vem vet..
Har en massa att ta itu med idag som vanligt och hela min kropp säger att jag egentligen inte orkar, men det måste ju bli gjort.. Lika bra att ta tjuren vid hornen och börja nu direkt eller??

Kul att bli med bjuden till Farsta idag, trodde aldrig du skulle fråga mig men uppriktigt sagt känns det roligt att du gjorde det och jag blev glatt överraskad :)
Imorgon ska liten ta ett blod prov i forskningssyfte och vi ska på samtal med läkaren, är lite nervös ni vet ju hur jag e med sprutor... Men nu e det ju inte jag som ska stickas utan min oskyldige lille son usch å fy, men läkaren lovade mig per telefon idag att dom skulle emmla honom *ler*.

Ne bästa att sticka ner å boka tvätte tid och kanske hinna med lite städning innan mina två prinsar vaknar *blink*

/Hej puss, ses!!

Kommentarer
Postat av: Marie & Elsa

jag trodde du skulle komma på sångstunden, för då hade jag frågat där, men så tänkte jag ändå smsa dig :) men det ska bli kul att träffas på onsdag :)

2010-01-25 @ 16:55:26
URL: http://mahii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0