Cellprov...

Blev lite smått chockad när jag fick brevet om detta cellprov tagning av äggvitan??
Känns lite nervöst och 100kr skulle det kosta.
Är det något man måste ta med åldern eller pga att jag fött barn?

Skulle ske i gbg men det e ju lite långt så jag ska kolla om jag kan ta det närmare min hemort det borde ju gå att lösa...

Annars händer det inte så mycket det är Fredag igen ;) Trevligt, trevligt!
Det rullar på med min träning på wii borden och jag har gått ner ca 2kg redan vilket gör mig stolt!!!
Kan nog dock äta igen dessa kilon mycket snabbt och effektivt när min veckoliga besök på donken nu närmar sig *asg* Ska försöka hålla mig, men det är svårt!

Nu vaknade lilleman så det är dax att spendera lite tid tillsammans innan jag ska laga middag, korvsallad blir det idag mumma!! Kalloppsen igår blev succé.
Man brukar ju aldrig kunna laga mat lika bra som mamma gör men dra mig baklänges jag lyckades och tog mig tillbaka till min barndoms år igår med fantastisk kallopps och härliga rödbetor, blev en liten burk till lillen också ;)
Trevlig helg blogg lovers <3

/Hej puss, ses!!

Kommentarer
Postat av: Marie & Elsa

Alla som fyller 23 får göra det. Tror de har öppen mottagning på MVC i handen vissa dagar.

2010-01-08 @ 15:34:26
URL: http://mahii.blogg.se/
Postat av: maria

Alla blir erbjudna cellprov men man behöver ej gå på avtalad tid

det är bara gå ner till mvc i handen och sätta dig på öppna mottagningen

dom hjälper dig och är jätte gullig

jag har gått 2 år och jag e 40 så ingen stress hahatrevlig helg

Maria

2010-01-08 @ 16:04:25
Postat av: maria

hoppas vi ses i morgon i valla

kram Maria

2010-01-10 @ 21:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0