Gå, gå, gå...

Snutte pojken!! Haha han e la för go... Som han kämpar med sin nya gåstol och inte kommer han långt, han når bara golvet med sina små tåspetsar men på något sätt, gungandes fram och tillbaka bland annat tar han sig sakta men säkert fram.
Han tycker den e jätte rolig ialla fall och olika melodier spelas när han trycker på knapparna!
Åh som jag längtar tills han far omkring i sin lilla gå stol med en väldig frat, det blir att ta bort en del klumpiga möbler och mattor då ;) Har ändå en del planer på att göra om men då¨krävs det både tid och pengar..Något som man skulle behöva mer av *blink* Har en massa projekt i huvvet just nu, ommålning, tapetsering, nya golv fixa ballkongen..Ja lite smått och gott, vi får väl se! =p
Imorgon är det 6månaders kontroll för lilleman och pappsen ska med, spännande.

Nu har jag både tvätt, matlagning och matning och Liam på g så jag måste rusa.
Korvstroganoff ska jag försöka mig på idag för min och Daniels räkning, lillen får grönsaker och potatis =)
Lägger upp lite bilder på Liam och hans nyfunnevän gåstolen <3







/Hej puss, ses!

Kommentarer
Postat av: maria

saknade dig idag

kram Maria

2010-01-11 @ 16:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0