Ja...Jag lever och mår väl ;)

Hejsan blogg lovers <3
Jag är tillbaka efter ett stort uppbrott, utan att ens tala om att jag blir borta ett tag *knasigt va??*
Som om någon bryr sig big LOL!!
I fraedags ringde min mamma och frågade om hon fick komma hit och gissa om jag blev glad.. Det hade skett saker inom familjen som gjort att jag inte var helt i form och kände mig deppad så att få fin besök från Götet gjorde mig jätte löycklig!

Jag och min kära mor brukar tjafsa efter bara någon dag men denna gången har det gått så himla bra och så kul som vi har haft tillsammans dessa dagar har vi nog inte haft förut!
Vi har varit ute varje dag, ätit, shoppat och skrattat oss halvt ihjäl!
Jag älskar dig mamma och jag är stolt över dig!
Du är fantastisk och du kan så mycket!

Nu känns det dock tomt att komma hem efter att lämnat av henne vid tåget =/
Jag hoppas hon kommer snart igen men det är ju ett avstånd oss imellan.
Liam tycker mycket om henne och dom fungerade jätte fint ihop, åh så mysigt det va!
Lillen har vägrat sova nu när mormor varit på besök och det har blivigt sena nätter men nu ska vi tillbaka i rutin hela familjen igen *ler* Tänk vad fort dagarna går när man har roligt??
Det känns som om det var igår hon kom och fasten vi gjort så mycket hann vi inte allt vi ville göra!

Veckans minus var dock att vi var med om något riktigt otäkt, vi hade ätit en 3 rätters middag och var nöjda och belåtna till max, vi hade haft det jätte trevligt en riktigt girls night out plus bebis ;)
När vi var påväg hem hade vi fått punka på vagnen och hela centrum förutom en krog stängde inkl resturangen vi suttit på. Dom var riktigt otrevliga, odrägliga och fy jag kände sånt obehag av att vara där, aldrig kommer jag sätta min fot där igen... Det var som att stiga in som ett litet oskyldigt lamm i en lejongrop, fy sikka typer, det pågick nog ett och annat där.
Sen glömde jag ju kameran på alla våra utflykter vilket är olikt mig men vi sprang till bussen istort sett varje dag ha ha.. SDynd för jag ville ha kort på mamma och lilleman..Men det blir bara en bra anledning att hon måste komma snart igen innan han växer he he och det går ju snabbt nu vill jag lova...

Så nu e allt som vanligt iaf och jag lämnade av min mor på station vi båda hade så svårt att ta farväl och tårarna var där hela tiden, tur vi började skratta också he he...
"Mamma, glöm inte den rosa nallen ha ha <3
Imorgon blir det middag på Ft då träffar vi våra goa vänner och Sofie & lilla Albin kommer med <3
Nu ska jag försöka hinna med att städa ut julen ;)

/Hej puss, ses!

Kommentarer
Postat av: maria

kul att mamma kom.

ses i morgon

Maria

2010-01-20 @ 17:13:59
Postat av: Z A N D R A :)

Hallåådär :)

Hur mås det?

2010-01-20 @ 21:32:15
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0