Min dag!!!

Jag har så mysiga vänner!!
När jag komm till Ft igår morse hade min fina vän Sofie bakat en tårta till mig och som om inte det vore nog heela Ft började sjunga när jag triumferade in, oj oj vad röd jag blev tyckte det var jätte pinsamt men roligt också!! Vi hade en normal frukost med mycket skratt och en hel del skämt, skönt att komma dit!!, så efter frukosten blev det tårta!!
Den var jätte god!! Fick även god chocklad och en liten present från hela Ft!!
Efter det gick jag och Sofie med barna till centrum och myste!! <3

Köpte med mig Mcdonalds mat (mat för en riktig brud ha ha) åkte hem och möttes i dörren av min underbara sambo!! <3 Han hade också fixat en fantastisk tårta till mig så det blev tårta för hela slanten för mig! I helgen kommer La familia och då blir det tårta igen!!! kommer det nånsin ta slut tro??
Efter att svarat på sms, pratat i telefon, träffat vänner osv var jag heelt slut...Jag ville inte annat än att bara gå och lägga mig!

Jag hade en bra dag igår och även om jag känner mig lite äldre och vet att kjag kommer ha största 30-års krisen världen skädat känner jag mig glad idag och förväntansfull inför helgen då jag och Daniel förhoppningsvis ska fira mig, dock måste vi hitta barnvakt då :s Vi får se annars är jag glad bara jag har hälsan i behåll, min familj och världens finaste vänner!! Tack allihopa för era lyckönskningar igår bla på Facebook mm!!!!!

Första gratulationen:

Min underbara sambo!!
Han väkte mig kl 05.00 när han skulle ge sig ut i det kalla vinter vädret för att jobba så vi har mat på bordet och värme hemma *hi hi* Älskar dig hjärtat <3 Kort därefter vaknade våran underbara son och hälsade mig grattis med ett stort leende och utsträckta armar <3

Sista gratulationen:

Lillasystar Naomi <3
Lilla snuttan hon e för söt, min 8åriga syster kan få världen i tårar!! <3

Lite bilder från gårdagen, ser ni vilken fin tårta Daniel har "bakat" Dock var han tvungen att kasta jordgubbarna på ett fat fyllt med vitvinsvinäger, det var ju synd då jag fullkomlöigt älskar färska jordgubbar, men Daniel protesterade imot att detta var minsann endå inga färska jordgubbar ha ha vi lämnade det dä'r och njöt av en perfekt "bakad" tårta he he älskar dig baby!!!






/Hej puss,ses!

Kommentarer
Postat av: Else-Linn

Åh den där tårtan såg god ut :)

2010-01-14 @ 21:25:20
URL: http://elselinn.blogg.se/
Postat av: Malle - Hockeyfru

hihi härligt de! toppen med mig! åh va smarrig tårtan ser ut!

2010-01-20 @ 12:51:05
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0